Makanan India di Hyderabad yang sempat saya cuba
Saya sangat-sangat bernasib baik semasa pergi ke Hyderabad, India rakan-rakan saya support saya banyak sangat dari segi tempat tinggal, transport dan juga makanan! Ini pertama kali saya travel tapi dibelanja banyak sangat sampai saya malu dengan mereka. Mereka membawa saya ke sesetengah tempat dan juga order food delivery :P Paradise Biryani Rakan saya mengatakan bahawa ini adalah restoran Biryani yang famous di Hyderabad dan paling sedap. Rasa dia ok lah. actually kat Malaysia boleh jer nak dapat nasi biryani gini hahaha. Selain daripada itu tempat ini dikatakan hygiene berbanding yang lain. Jadi sesuai untuk membawa pelawat makan hahaha.. Kenyang makan dekat sini.Puas hati juga. Harga sis tak ingat sangat tapi kalau delivery price dekat internet lebih kurang rm13++ satu set biryani. Murah kan untuk kita orang Malaysia. Kalau nak makan makanan "nampak" bersih skit budget makan mestilah lebih kurang rm20 tau.. India bukanlah murah sangat. Melainkan tempat yan...