Casa Blanca Guest House Review (Honest)
Salam Semua! Review kali ini saya nak buat simple sahaja ya! Kebaikan Dekat dengan bandar Hilir, boleh berjalan ke Jonker Street, A Famosa, dan kawasan bandar Hilir Dekat dengan kedai makan, halal, boleh drive or jalan kaki, cuma kedai tu tak ada lah sedap mana kan :D Sangat murah; dua bilik rm 89.00 sahaja (book online dekat Agoda) Banyak toilet, satu toilet besar dekat dengan living room, yang lain toilet selang beberapa lepas setiap bilik. Boleh mandi juga. Ada living room, boleh tengok tv kalau nak Ada dapur boleh masak kalau nak Keburukan Lantai tak beberapa nak bersih rasa macam ada pasir-pasir seolah-olah tidak disapu Bilik air besar tu dekat dengan ruang tamu. Takut lah kalau ada orang intai2 Kalau nak sesuatu macam pencuci pinggan kena tanya; kalau malam-malam air macam tutup. Kena bayar parking kalau tak silap rm3 - 6 perday Susah sedikit nak cari tempat ini confuse rupanya dekat dalam kawasan parking. Casa Blanca Hotel Budget / Guest House...